
Tarinankerronta: Kuinka antaa sisällöllesi onnellinen tulevaisuus
Oletko kyllästynyt tylsään ja latteaan sisältöön? Tarinankerronta on taikasana, joka elävöittää sisältöäsi, herättää yleisösi mielenkiinnon ja jää heidän mieleensä.
Oletko kyllästynyt tylsään ja latteaan sisältöön? Tarinankerronta on taikasana, joka elävöittää sisältöäsi, herättää yleisösi mielenkiinnon ja jää heidän mieleensä.
Uusiokäytät lasia, muovipurkkeja ja kartonkipakkauksia – mutta kun on kyse sisältömarkkinoinnista, julkaisut yleensä unohdetaan heti kuukausittaisen uutiskirjeen lähettämisen jälkeen.
Nykyään jokainen markkinoinnin parissa työskentelevä kehottaa sinua käyttämään aikaa ja vaivaa videoiden luomiseen ja julkaisemiseen, jotta voisit hurmata nykyiset ja potentiaaliset asiakkaasi. Vuodatat videoitasi varten paljon verta, hikeä ja emoji-kyyneleitä, mutta mistä tiedät sen olevan kaiken sen arvoista? Tämä artikkeli kertoo sinulle vastaukset.
Mitä markkinointiin panostamiseen tulee, videomarkkinointi ei välttämättä ole uusin väline työkalupakissa. Videoiden käyttäminen ja niihin panostaminen on kuitenkin nosteessa ja siksi niiden käyttäminen osana markkinointistrategiaa ei ole koskaan ollut näin tärkeää.